Thursday 29 December 2011

BUAH HATI SAYA

Ahmad Irfan & Aini Sarah

Jodoh, rezeki semua datang dari Allah.
Siapa sangka, (saya pun tak pernah terfikir ) di usia 26 tahun, saya telah pun mempunyai 2 cahaya mata..
Berkahwin di usia yang muda pada saya, mematangkan lagi saya.. Alhamdulillah, jarak saya dan suami 6tahun, banyak membantu..

Dan saya sangat bersyukur, diberi rezeki oleh Allah untuk menyusukan kedua-dua anak saya dengan susu saya sendiri dan mudah-mudahan Sarah terus dapat menikmati nikmat susu ibunya sehingga 2tahun.. Itulah hajat saya dan suami memandangkan Irfan hanya sempat merasa susu ibu sehingga umur 11bulan..

Ramai juga yang bertanya saya, bagaimana saya dapat maintain susu badan, pengurusab stok susu dan sebagainya.. dan akan saya ceritakan dalam entry saya yang berikutnya.. Nanti kan ya

Salam
29 Dis 2011
6.15 pm


No comments:

Post a Comment