Thursday 26 January 2012

SET B+ESP



  • Nurul Hikma Noor Ezan
    salam sume
    saya just nk kgsi pengalaman mula2 makan shaklee nie...
    saya start makan set B + ESP 13/1/2012 yg lepas...
    pagi 14/1/2012 tu kepala memg skt sgt...tkak pun perit..nk telan air liur pun amat seksa...pinggang sakit....tp saya teruskan juga set tu n maintanin kan 2liter air spt yg disyorkan...(thanks tu cery mamafaiz) alhamdulillah mlm 14/1/2012 tu dh ok...untill now bdn dh kmbali segar...dh yg plg penting susu dh makin bertmbh...sblm ni cik B sblh kiri sush sgt nk kuar susu.. after bbrpa hari amalkan set shaklee ni....ada perubahan n peningkatan...dgn izin ALLAH n bantuan dri mamafaiz set shaklee ni mmberi kesan positif bagi saya...alhamdulillah

    Ingin mencuba? Berminat dengan produk ini, boleh email kepada saya ainani85@yahoo.com atau sms.019-4511906 begin_of_the_skype_highlighting019-4511906      end_of_the_skype_highlighting

2 comments:

  1. I wanted to thank you for this great post!! I enjoyed every little bit of it, I have you bookmarked and waiting for all the new stuff you post.
    Mercedes Benz E550 AC Compressor

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..sharing is caring =)

    ReplyDelete